17 August 2012

Selamat Hari Raya Aidilfitri


Assalamualaikum wbt
Hari ini Jumaat yang terakhir untuk Ramadhan tahun ini. Pastinya ramai di kalangan pembaca Bolarotan sudah pun tiba di kampung halaman masing - masing untuk menyambut Syawal bersama ahli keluarga. Saya sendiri sudah pun tiba di Kulim untuk berhari raya di sini. Walaupun segalanya sederhana tahun ini tetapi apa yang penting, memahami kembali kepada fitrah manusia itu adalah semangat yang harus di bawa usai Ramadhan nanti.

Sepanjang Ramadhan ini nampaknya aktiviti sepaktakraw tidak berhenti begitu sahaja. Di kejiranan saya, setiap malam gelanggang masih beroperasi. Di Putrajaya khabarnya juga meriah pada hujung minggu. Malah di Sarawak ada kejohanan pula untuk bukan muslim. Latihan oleh pasukan - pasukan besar juga berterusan memandangkan begitu banyak kejohanan menjelang September ini.

Apa jua keadaanya, saya mewakili diri saya, krew Bolarotan dan jawatan kuasa MBR ingin mengambil kesempatan ini untuk memohon ampun dan maaf andai ada kekurangan dari segi perilaku, tuturkata, penulisan atau apa jua yang kami lakukan mengguris hati mana - mana pihak. Sebagai insan biasa, kamimjuga tidak lepas dari melakukan kesilapan.

Semoga Aidilfitri kali ini akan menjadi pemangkin buat diri kita semua. Saya doakan juga Ramadhan kali ini telah menjadi Ramadhan terbaik yang pernah kita lalui.

Minal Aidil Wal Faizin.. Selamat Aidilfitri dari Bolarotan.

No comments:

Post a Comment